• Vår forretningsidé

    En genuin interesse for mat!

    Det åpenbare behovet for nye internasjonale impulser og en genuin interesse for mat, var bakgrunnen for etableringen av Danora AS i 1988. Vår forretningsidé har hele tiden vært å finne nye og spennende trender og utvikle attraktive konsepter vi kan bringe til markedet. Med bakgrunn i drift av egne cafeer, som bragte oss nærmere kundene og ga oss både innsikt forståelse, har vi i nesten 30 år drevet markedet og jobbet med å finne innovative produkter av høy kvalitet – fra alle verdenshjørner.

     

     

  • Å være i forkant av utviklingen og se den perfekte timingen i markedet

    - vår kompetanse er din fordel.

  • We bring you

    the taste of the world...

  • Vår største fordel

    Å være tett på markedet

    Markedet og forbrukertrender er i stadig endring. Med en unik teft og erfaring, er vi ute og finner de mest spennende trendene, slik at vi hele tiden kan tilby de mest spennende produktene innenfor sine kategorier. På vår ferd tar vi tak i de store trendene, og ønsker samtidig også å tilby de produktene som gjør disk og hyller spennende for en forbruker.

    Vi ser at våre kunder stadig er på jakt etter produkter med rett prispunkt, som ikke går på kompromiss med smak og kvalitet. Derfor jobber vi tett med våre samarbeidspartnere for å komme raskt til markedet med spennende nye produkter, smaker og konsepter. Vi jobber også tett med våre kunder for å fremskaffe det de ytrer ønske om. Vi er dynamiske, har korte beslutningslinjer, og har derfor muligheten til å snu oss raskt.

    Ved å være åpne for nye impulser, og ha en lidenskap i det vi gjør, og våge å satse, klarer vi nettopp å være i forkant av utviklingen, og tilby de mest spennende produktene på et tidlig tidspunkt.

    Vi lover å fortsette å være nysgjerrige og innovative – og inspirerende!